úterý 9. prosince 2014

(Po)měsíční bilancování

Tak se tak nějak ukázalo, že nám tu ten čas pěkně utíká. Člověk se ani nenaděje a už má víc jak měsíc za sebou. Možná by tu tedy neuškodilo podívat se trochu nazpět a připomenout si, co se za tu dobu vlastně všechno stačilo přihodit:

     Do Sundsvall jsem přiletěla 13. října 2014. Mé první jídlo zde překvapivě netvořily, pro Švédsko tak typické, masové kuličky, ale indické kari. Moc dobré mimochodem. Do práce ve volnočasovém klubu i kavárně pro mládež jsem zapadla ani nevím jak.
    Za tu dobu jsme stihli jeden flórbalový zápas, jeden večer na bowlingové dráze spojený s diskotékou, karaoke a nespočet drobných aktivit v rámci FFA (Fritid för alla) a spoustu zajímavých eventů v rámci Unga Magasinet. V hlavě se mi pomalu začínají rýsovat obrysy vlastních projektů, které bych ráda uvedla do života. Mezi prvními budou pravděpodobně knihovnička v naší kavárně, která už začíná získávat první tvary (respektive první obyvatele poliček) nebo pečení štrůdlů s mládežníky z FFA.
    Stihla jsem rovněž prozkoumat blízké (lesy v sousedství) i vzdálenější okolí (např. výlet na Alnö). Na konec jsem neprošvihla ani po-příjezdové školení ve Stockholmu, i když to chvíli vypadalo, že se podívám rovnou na to průběžné. Vyzkoušela jsem místní specialitky, navštívila památky..nemám si na co stěžovat.

No uvidíme jak budeme pokračovat...;)

Žádné komentáře:

Okomentovat